

Senzor de presiune diferențială auto
Caracteristici produs Senzor de presiune diferențială auto
Prezentarea produsului
Senzorul de presiune diferențială, utilizat la motoarele de automobile, Monitorizează în timp real diferența de presiune dintre canalele de particule de evacuare din față și din spate. Integrat cu unitatea electronică de control (ECU), optimizează strategiile de control pentru a reduce emisiile nocive și pentru a respecta standardele de emisii. Acest produs folosește tehnologie MEMS avansată, bazat pe un cip senzor de presiune MEMS cu efect piezoresistiv și a Cip ASIC condiţionarea semnalului de înaltă performanţă. Oferă precizie ridicată, răspuns rapid, fiabilitate sporită și stabilitate remarcabilă, fiind în același timp economic.
caracteristici gama
Presiune de serviciu | 0~50kPaG (intervalul poate fi ajustat) |
Precizie |
±1,0 % FS Banda de eroare totală: ±1,0%FS (-20℃~+85℃) ±1,5% FS (-40℃~+140℃) |
Temperatura de funcționare | -40 ℃ ~ + 140 ℃ |
Temperatura de depozitare | -40 ℃ ~ + 140 ℃ |
Presiunea de protecție | 100 kPaG |
Presiunea de spargere | 150 kPaG |
La locul de muncă | evacuare auto |
toată viața | de peste un milion de ori |
vibraţiile | 10g (50Hz-2Hz) |
Nivelul de protecție | IP69K |
Material carcasă | PBT+30%GF |
Tensiunea de alimentare | 5,0 ± 0,25 V DC |
Tensiunea de ieșire | 0,5 ~ 4,5 V DC (reglabil pe gama de 5 V) |
Curent de alimentare | <10 mA |
Timp de răspuns la ieșire | <10 ms |
Protecție împotriva supratensiunii | 16 V c.c. |
Tensiune inversă | -14 VDC |
Protection contre les court-circuits | da |
EMC (150 kHz ~ 2,5 GHz) | 50 V / m |
EMC (80 MHz ~ 3 GHz) | 100 V / m |
ESD | 15 KV |
Aceste produse pot te intereseaza
