
Caracteristici produs SENZOR INTERIOR DE TEMPERATURĂ ȘI UMIDITATE CU IEȘIRE DE PROTOCOL CAN (CANopen)
Senzorul de temperatură și umiditate relativă KSTH 104 este conceput pentru a măsura temperatura și umiditatea relativă a aerului în spații protejate de apă. În segmentul aplicațiilor vehiculelor feroviare, este utilizat pentru a măsura cele două variabile din compartimentele de călători ale unităților de tren și vagoanelor și face parte din sistemul de control al temperaturii și umidității relative.
Senzorul de temperatură și umiditate relativă KSTH 104 constă dintr-un cap cu nervuri din plastic unde este plasată o placă cu circuite imprimate cu senzorii individuali și un convertor pentru a stabili comunicarea prin magistrala CAN. Temperatura și umiditatea relativă sunt măsurate de un senzor intern comun, al cărui semnal este procesat într-un microprocesor și este transformat într-un semnal de ieșire CANopen cu specificația CiA DS 301. Senzorii respectă indicele de protecție IP 30 conform EN 60529. Potrivit designul și materialele de înaltă calitate asigură că senzorul nu este enervant, chiar și în interiorul cu cerințe estetice ridicate. Puteți alege culoarea casetei alb sau gri.
Senzorul de temperatură și umiditate relativă KSTH 104 este proiectat să funcționeze într-un mediu chimic neagresiv; utilizarea sa trebuie aleasă în funcție de temperatura și rezistența chimică a senzorilor individuali. Condițiile de funcționare pentru a stabili o funcționare corectă sunt:
- Temperatura ambientală lângă senzor: -40 până la 80 ° C
- Umiditate relativă ambientală: 0 până la 95% (umiditate fără condens)
- Presiunea atmosferică: 87 până la 106 kPa
TESTE, DECLARAȚIE, CALIBRAȚII
Încercările de tip sunt efectuate de un organism notificat în conformitate cu standardul EN 50155, cu modificările ulterioare, Aplicații feroviare - Echipamente electronice utilizate pe material rulant, art. 12.2.9, 12.2.11
- Compatibilitate electromagnetică conform EN 50121-3-2, cu modificările ulterioare
- Test de izolare conform EN 50155, cu modificările ulterioare
- Încercări de șoc și vibrații conform EN 61373, cu modificările ulterioare
Produsul îndeplinește parametrii în conformitate cu EN 45545-2, cu modificările ulterioare, Protecția împotriva incendiilor a vehiculelor feroviare - Partea 2: Cerințe pentru comportamentul la foc al materialelor și componentelor. Materialele îndeplinesc, de asemenea, cerințele standardului de securitate la incendiu NFPA 130, astfel cum a fost modificat.
Aceste produse pot te intereseaza

